O blogerech, co patří do koše a ještě jinam

2. dubna 2013 v 22:04 | S. |  Co mě napadne
Rozvinula se taková, řekněme debata, o kvalitách blogů na blog.cz a blogů obecně. O talentu, originalitě a ambicích blogerů. Možná do toho kurva nemá co mluvit, ale mám prostě nutkání se do toho vložit. Spoustu webů tady je, promiňte, nikoho se nechci dotknout, až žalostně průměrnýcha hlavně žalostně nudných. Jsou to lidi sice moc šikovní a pilní a mají třeba krásné kresby, které sice vypadají jak fotka a já bych něco takovýho v životě nenakreslila, ale je nuda, protože to pořád vypadá jenom jako ta fotka a nic víc v tom není. A nebo napíší každý den patnáct stránek textu, ale pořád je to jen přepisování příběhů s tématikou Harryho Pottera nebo Stmívání nebo nevímcoještě, nesleduju to. Nebaví mě to.



Jedna blogerka, už si ani nevzpomenu, která to byla, jednou ve článku prohlásila, že v povídce, příběhu nebo prostě nějakym textu co člověk publibuje, jde víc než o nápad, téma o to, jaký stylem je to napsáno. Jistě, mám ráda precizně zvládnutý text po stylistické stránce, je krásné, pokud někdo používá jazyk s takovým tím dokonalým citem a různými kudrlinkami tento text obzvášťňuje, ale upřímně, pokud je nápad na nic, je mi tohle úplně jedno.

A naopak, pokud se tento člověk dopouští nějakých těch chyb, že vám tam sice ta slova úplně dokonale nesedí, ale něco na tom nápadu vác děsně zaujme, cítíte z toho něco fakt skvělýho, originalitu, to, že do toho ten člověk dal něco víc, je pro mě mnohem cennější a takových lidí si cením mnohem víc a taky je mnohem ráda čtu.

Nemám ráda takové ty smolily, kteří všechno dělají s přehnanou pešlivostí, podle pravidel, podle odstavců, počtu slov, podle toho, že v báječnym líčení by bylo být přirovnání a metafora a taky stopadesát zdrobnělit a tak to tam našroubují a ostatní blogeři, kteří chodí na jiný blogy jen proto, aby se taky někdo mrknul na jejich deníček, jim k tomu napíšu komentář typu Nádherný a o úspěch je postaráno.

Nebaví mě to, je to o ničem, není v tom nápad, však pište o obyčejných věcech, nemusíte hned vymýšlet nový jména a jazyky a kolikrát je to lepší než takovýhle násilný vymysly.

Ježišmarjá, každej není Remarque a Orwell a Exupéri a Shakespeare, ale když už se o něco snažíte, aspoň to nedělejte podle učebnice literatury pro šestou třídu a neopisujte Harryho Pottera.

To je furt. Furt ty stejný řetězáky, vyplňovaný otázky, stejná témata článků, stejný všechno. Jen v profilech máte všichni napsaný jaký jste originály.

Já než dělat věci, který už přede mnou dělal někdo jinej, raděj nedělám nic. To je furt dokola, tvrdíte, jak milujete psaní, ale jak to čtu, připadá mi to jako špatný brambory, co jsou plný škrobu a ať je vaříte, jak je vaříte a ať je omastíte, kolika máslem chcete a dáte si k nim to nejlepší maso, furt budu suchý a hnusný a budete je jíst jen proto, že máte ve sklepě další dva pytle.

Nedokonalost odpustím, neoriginálnost ne.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Nebož Nebož | Web | 2. dubna 2013 v 22:27 | Reagovat

Tvoří proto, že tvořit chtějí, aniž by si uvědomovali, že vůbec nic novýho nepřinášejí a možná se nechají trochu zlákat vidinou velké návštěvnosti, která je ovšem nicneříkající, a po čase je to bavit přestane. Nemám teď na mysli řetězákový blogy, to je jiná. Ale když někdo rád fotí, tak ať si to klidně publikuje, i když mu to třeba vůbec nejde. Hlavní je, aby dokázal unést konstruktivní kritiku a něco mu to dalo. Časem si třeba najdou vlastní cestu. Vždyť tvořit/blogovat se má hlavně pro radost:)

Btw, ExupérY;)

2 zapomenuta zapomenuta | E-mail | Web | 2. dubna 2013 v 22:42 | Reagovat

originalita je pro mne kvalitní koncept, koncept který byť se inspiroval jinde, tak je vidět, že člověk je dost vyzrálý na to, aby tuto inspiraci/zdroj nejen slepě kopíroval. využije ji, ale dá do toho i něco ZE SEBE. To je to jedinečné, protože všude na vás chrlí že KAŽDÝ jsme jedinečný. NE! JEDINEČNÍ jsou pouze ti, co vědomě a inteligentně používají své já. JEDINEČNOST je privilegium, dar i zodpovědnost. Protože k nim se společnost obrací, protože VYBOČUJÍ, a pak v krytu duše touží být jimi. Obzvlášť, když bychom se bavili o náctiletých...

3 m. m. | E-mail | Web | 3. dubna 2013 v 1:58 | Reagovat

Ten závěr s bramborama mě hodně pobavil :D Jojo, spousta blogů je brak, a spousta článků i v dobrym blogu jsou taky brak. Dobře to vidím na svym vlastnim, některý myšlenky, co mě napadly, mi připadaj naprosto fantastický, ale všechno je to většinou obalený naprosto zbytečnou omáčkou, kterou už tisíckrát použil někdo jinej. Bejt stoprocentně originální prakticky nelze.

Já bych především zakázala blogy a vůbec weby, založený na kopírování obsahu z jiných stránek. Zkuste si představit internet, kdyby nikdo nekopíroval cizí tvorbu, neexistovaly by fanblogy plné překopírovaných obrázků a textů, tisíce webů pro ženy s natuty stejným obsahem, blogy s "články" o jednom videu. Boží myšlenka.

4 m. m. | E-mail | Web | 3. dubna 2013 v 1:59 | Reagovat

A věta "Já než dělat věci, který už přede mnou dělal někdo jinej, raděj nedělám nic."  je hodna zarámování. Je to i takový moje motto :)

5 Sentencia Sentencia | Web | 3. dubna 2013 v 13:13 | Reagovat

Originalia je v dnešní době podle mě nejcennější komodita v oblasti filmu, knih, blogů a reklamy. Jenže vymysli si něco (cokoliv), kdo ještě před tebou nikdo nikdy nevymyslel... Podle mě si každý může dávat na svůj blog, co chce. Přece jen, od toho ty blogy jsou - aby se každý mohl realizovat podle svého. A když mi něčí styl nesedí, tak na ten blo g prostě nechodím, a je to. :)

6 kaja kaja | Web | 3. dubna 2013 v 17:24 | Reagovat

uzasne :)

7 Bee Bee | Web | 3. dubna 2013 v 18:52 | Reagovat

Je pravda, že najít v té změti všeho možného blog, na kterém si člověk počte a třeba se i nějak obohatí, je téměř nad lidské síly.. ale když už se to podaří, jsem za to velmi vděčná :)

8 Ayu Takashi Ayu Takashi | Web | 3. dubna 2013 v 20:51 | Reagovat

Dobře, možná to je smutné, ale ani bych se nedivila, kdybys mě tam taky zařazovala. :D ... Ale ne, poslední dobou skoro vůbec nepíšu.
Smůla je, že jeden spisovatel přijde s jedním, úplně novým tématem, a najednou ho používají všichni, a nikoho nenapadne vymyslet si své téma.. to je přesně případ Harryho Pottera a Stmívání. Vyšel Harry Potter, a najednou, držte se, všude jsou v povídkách kouzelníci. Přišlo do kurzu Stmívání, a světe div se, najednou na každém druhém blogu lidská dívka, zamilovaná do upíra a vlkodlaka, kteří se nesnášejí...

9 Angela Angela | E-mail | Web | 4. dubna 2013 v 19:33 | Reagovat

Většina z nich by pak měla dospět k nějaké té originalitě... Třeba se prvně opičí po ostatních, ale nakonec se dostanou k tomu svému, nebo se na to prostě a jednoduše vykašlou. Ale zase na jednu stranu každý rád čte něco jiného, někoho baví neustále psát na motivy Harryho Pottera nebo cokoliv jiného, zase se najdou čtenáři, které to baví číst. Hlavní je, že do toho psaní každý dává kousek sebe (tedy měl by :D)...

10 Wiky Wiky | Web | 4. dubna 2013 v 21:01 | Reagovat

Mně osobně nevadí číst přiběhy na motivy harryho,když je ten příběh nějak obohacen a zaujme mě tak proč ne.Vždyť třeba elfi vymyslel Tolkien a příběhy o nich se vyskytují všude a když nejsou nudný tak proč si je nepřečíst.já sama blog mám,vím že moc psát neumím,ale když už něco vymyslim tak to musim napsat jinak mi to nedá spát.taky bych neřekla že jsem orginální a jedinečná,spíš podprůměrná,ale o to nejde jde o to že když nás to baví tak bychom to měli dělat,protože kdybychom dělali jen to co nám opravdu jde a v čem jsme orginální,většina z nás by nedělala nic...

11 lenacia lenacia | 4. dubna 2013 v 22:32 | Reagovat

můj učitel fotografie řekl:
Není vůbec žádná hamba, inspirovat se tvorbou ostatních. Důležité je do toho vložit kus sebe.

12 Adel Snow Adel Snow | Web | 4. dubna 2013 v 22:38 | Reagovat

Tak o tomhle jsi neměla psát, jéje. Mám tendenci napsat šíleně dlouhej komentář. Tak zaprvé něco na obranu všech - jsem hrozně vysazená na originalitu a taky mě štve, že nenacházím žádné zjímavé blogy, ale to, že něco není originální pro tebe, neznamená, že fakt není. Nebo se ti něco nelíbí, tak to neznamená že to není super. A tak podobně. Je to hrozně osobní názor a pohled na věc.
Já jsem například vždycky, už velice dlouho, psala příběhy o upírech, takové fantasy. A když přišla vlna Stmívání, měla jsem úplně deprese, protože teď je to všude. A teď přijdeš ty a řekneš, že jsem jen jedna z davu, odporně neoriginální - ale nenapadne tě, že třeba jsem to milovala odjakživa a nemůžu za to, že přišla ta vlna? A podobně. Já blogy, co mě nebaví nečtu. Máš pravdu, je hrozně moc NUDNÝCH a neskutečně obyčejných blogů. Ale je taky moc lidí, co příliš kritizují. Já se snažím být svá, ne originální, prostě svá. A jestli napíšu článek, co nikoho nebaví? No fajn, ale napsala jsem ho JÁ, nikdo ho tak nenapíše. A tak podobně. Musíš si zvyknout, že v dnešní době není skoro nic už originální. Ale ano, miluju když objevím někoho nebo něco z čeho úplně čiší jedinečnost. A musím se egoisticky přiznat, že mám pár výtvorů, který se mi fakt sakra líbí a přijdou mi originální - jenže je třeba ani nikam nedám, protože mám paranodiní hrůzu z toho, že to někdo okopíruje (to už se mi stalo, takže opodstatněnou) a někdo se začne "inspirovat" a já se ztratím a někdo si o mě bude myslet přesně to, co popisuješ ty, že si myslíš o "neoriginálních" blozích. Je to složitý.
Jenže hlavní a nejdůležitější věc je, že ti lidé to třeba píšou proto, že je to baví a těší je to. I když píšou neoriginálně, jsou to oni. Každý nemůže být výrazný. Kvůli tomu hned není třeba lidem zakázat blogovat. (vím že tos nepsala, to jen tak obrazně) Byl tu na blog.cz kde psala holka a jakýkoliv článek jsem se pokoušela přečíst, byl TAK-ŠÍLENĚ-NUDNEJ A OBYČEJNEJ, že jsem tomu skoro nemohla věřit, že to jde. A měl desítky čtenářů.
Pro někoho kontroverzního je těžkýý si najít čtenáře, pak není divu, že to takový lidi vzdávaj, což je ale sakra škoda.
No, takže asi tak. Je pozdě, nevím co píšu a je to téma na 10A4.

13 Eli Eli | Web | 4. dubna 2013 v 23:34 | Reagovat

V něčem souhlasím, v něčem ne. Originální je pro každého něco jiného, takže je to hodně o subjektivním pocitu. Každopádně máš ale pravdu v tom, že se až příliš věcí opakuje. Vemme si třeba designy blogů. Strašná spousta blogerů kopíruje "blogspot design" - všechno dokonale bílé, protože to jakože vypadá strašně cool a světově. K tomu fotky kafe z Instagramu, a pak člověk nepozná, jestli jde o blog Máni, Vency, nebo někoho úplně cizího. Štve mě to.

14 Strange Strange | Web | 5. dubna 2013 v 0:30 | Reagovat

Proč všichni voláte po originalitě jako ti druzí, ztrácí to smysl a není to vůbec originální.

15 Elle Rose Elle Rose | E-mail | Web | 5. dubna 2013 v 13:15 | Reagovat

Každý bloger to říká, ale hůř se nejspíše dělá :/ Nemám pravdu?

16 Cassie Cassie | 5. dubna 2013 v 22:14 | Reagovat

Bože,přesně tak!Můžu jen souhlasit.
Hlavně s tím,že se to všude hemží průměrnými lidmi, které z nějakého neznámého a nepochopitelného důvodu mají chuť psát blog. Nejlepší jsou tací,co píšou "Ahoj,dnes jsem vstala,šla do školy,ze školy na zmrzku,pak domů učit a ted si píšu tenhle blog",ale hlavně,že ve sloupku mají napsané,jak divní a zvláštní a originální jsou :D Dobrý blog najdu opravdu málokdy..

17 Ghloeé Ghloeé | Web | 5. dubna 2013 v 22:49 | Reagovat

Konečně někdo, kdo napsal to, co jsem nedokázala napsat já! Mám ráda lidi, co všechno napíšou a řeknou na plnou hubu, ať se to líbí ostatním nebo ne. Opravdu skoro ve všem s Tebou souhlasím a cítím to tak, co jsi napsala.
I když mám moc ráda blogy, kteří tvoří (malujou, fotí) a dávají své práce na blog. Od toho mě nikdo neodradí.
Každý má rád něco jiného.

18 Mrdaléna Fuckinghamová Mrdaléna Fuckinghamová | Web | 6. dubna 2013 v 14:35 | Reagovat

vystihlas to přesně, ale asi to tak má být, protože kdyby byli všichni dokonalí, byla by to nuda. Musíš prostě projít hodně blogů, které stojí za kulové, abys pak našla jeden dva, které Ti budou připadat dokonalé a budeš jejich tvůrce obdivovat. Nebo nevím, takhle to beru já.

19 amy. amy. | Web | 6. dubna 2013 v 16:14 | Reagovat

toto je tak pravdivý článok. priam doslova'milujem' takých, ktorí článok z niekade opíšu, alebo okopírujú z iného blogu. veď bloger by mal mať radosť zo svojich publikovaných článkov, ale akú radosť z toho majú oni, ak to nie je ich tvorba ? súhlasím s tebou.

20 Evil Evil | Web | 6. dubna 2013 v 16:31 | Reagovat

jo.. pravda pravdoucí.. já sice píšu naprostý kraviny.. denně.. a nesmyslně.. ale jsou to moje myšlenkový pochody, který mi v hlavě hučí vždycky na konci dne a musím je ze sebe nějak dostat, protože pak ležím v posteli a mám v hlavě jak v úle.. nedává to smysl a je mi to jedno, hlavně, že ze sebe dostanu to, co mi zrovna běží v hlavě a zapíšu si to (a taky píšu hlavně proto, že druhej den nevím, co bylo včera) a povídka.. no.. tu postavu jsem měla v hlavě už pár let.. tak jsem o ní začala psát.. moje postava.. moje vymyšlený jména.. ještě navíc neexistující.. ráda si v tom žiju.. nemám nic proti těm, co píšou kurvanevimjaksetojmenuje - povídky o HP nebo jiných "velkofilmech" a vsazují už někým jiným vytvořený postavy do jinýho nebo předělanýho děje.. tomu nerozumím.. ale nikomu to neberu..

21 signorina Lily signorina Lily | Web | 6. dubna 2013 v 20:11 | Reagovat

Chápu, jak to myslíš, co chceš článkem říct. Ale možná by ses měla zkusit podívat se na to také z druhé strany. Pro většinu lidí je blog jediným místem, kde můžou svou tvorbu prezentovat. Svou tvorbu a své myšlenky. A myslím, že na blogu je velice dobrá zpětná vazba, když dostaneš svůj blog do povědomí těch správných lidí - těch, co ti místo toho "nádherný" napíšou "máš na to, ALE.." a dodají odstavet rad, na nichž se dá stavět. Taky kolikrát vstoupím na blog, který mě vůbec neosloví, ale má zase jiné pravidelné čtenáře. To, že nudí mě osobně, z něj přece nedělá něco méněcenného. V tom je přece ta originalita, co tu vystihuješ. Že každému se líbí něco jiného a zajímá ho něco jiného, že každý prostě je jiný, i když třeba někdy někomu velice podobný.
K problematice povídek se nevyjadřuji, protože já ráda šuplíkuju, ale to je tak všechno. Mně v povídkách chybí jak nápad, tak styl :D

22 Rony Rony | Web | 6. dubna 2013 v 22:09 | Reagovat

souhlasim i nesouhlasim, každopádo některý blogeři mě timhle doháněj k šílenství..
Myslim, že ty ses teďka o originalitu svýho blogu dost postarala, hezky otevřeně do očí bijící článek- četla jsem ho celej a nenapíšu "nádherný", abys navštívila ten můj, neboj ;)
Ale jako líbí se mi to, myslim, že originalitu nepostrádáš

23 Rony Rony | Web | 6. dubna 2013 v 22:09 | Reagovat

p.s.: taky si na všechno sypu pepř, nevaděj mi ani ty velký celý kuličky :D

24 Sasanka Sasanka | Web | 7. dubna 2013 v 13:21 | Reagovat

Kde jsi přišla na to, že dělat stejný "řetězák či dotazník", je neoriginální? Dva lidé nikdy nebudou mít stejné názory ani myšlenky... Ačkoliv se pořád omílá dokola stejná otázka, odpověď se liší od blogera k blogeru, a je právě záležitostí originality každého, jak se s tím popere.
Navíc si myslím, že kopírováním nápadů to začíná, k originalitě vede dlouhá cesta, na jejíž konec mnozí z nás nikdy nedojdou (já osobně si myslím, že jsem přibližně ve dvou třetinách). Začínala jsem na fanfiction k HP, protože pro třináctiletou holku, která chce psát příběhy, je jednodušší trénovat na již vytvořených postavách v již vytvořeném prostředí. Nejdřív se naučí pracovat s tím, pak se může pustit do vlastní tvorby.
Píšeš, že sneseš nedokonalost, ale ne neoriginálnost. Pro mě je to trošku naopak. Bloger může ít sebeorigiálnější nápad, ale když píše jako Tonda z prvního stupně a v každé větě má chybu, ani se nenamáhám to dočíst.
nicméně lidi, co mají v popisu "Jsem prostě divná, jiná než ostatní, originální, blablabla....." Bych zbila tenisovou raketou :D

25 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 7. dubna 2013 v 21:29 | Reagovat

Asi proto zavedli kategorie, já třeba rádu čtu deníčky a Fans Fictions, ale nebaví mě číst rádobě filozofické blogy z autorského klubu, protože jsou tam většinou jenom nesmysly, které napatlal někdo, kdo nemá ani potuchy o čem téma je a pak to zakryje tím JE TO MŮJ NÁZOR.
Ale tak určitě stačí chvilku pohledat a každý si anjde něco, co si rád přečte :).

26 Molly Molly | Web | 8. dubna 2013 v 21:04 | Reagovat

Ne že bych s tebou úplně nesouhlasila. Spíš to vidím z jinýho úhlu...? Záleží na každým. Někomu třeba přijdou povídky nějakýho blogera naprosto nezajímavý a druhej je hltá. Originalita je krásná a krásný je, když někdo ostatní dokáže zaujmout takovým neurčitým kouzlem a krásný je charisma, který na čtenáře blogu dolehne i přes monitor. Znám pár takovejch blogerů o kterých bych řekla, že tohle všechno mají. Možná je obdivuju já a několik dalších lidí, ale určitě nemůžou zaujmout všechny. A o tom to podle mě je. Nikdo nemůže zaujmout každýho a každej nemůže bejt originální. To by ani nešlo. Vždyť jakej by to pak mělo smysl kdyby byl každej úžasnej?

27 Janča B Janča B | Web | 9. dubna 2013 v 6:40 | Reagovat

Trochu jim křivdíš... musím souhlasit s Molly. Viděla jsem sice plno lidí, co mateřský jazyk nezvládají vůbec, což je opravdu katastrofa. I já se ještě pořádně učím a sleduji kde jsem dělala gramatické chyby. Stále se díky blogu zlepšuji svou češtinu, a to dělají i oni. ;) těma povídkama pokoušejí svou fantazii... Taky to zkouším, jen kdyby mi to někdo četl :D. Ale každý je něčím originální. Někdo v psaní, někdo v designu. Učený z nebe nespadl, tak se musí zdokonalovat svým způsobem. JB

28 Tewie Tewie | Web | 17. dubna 2013 v 17:01 | Reagovat

Nevím, zda jsem originální, každopádně jen píšu to, co mě baví. Kromě toho, co je originalita?

Ale každopádně máš pravdu, text nemusí být dokonale stylistický a bez pravopisných chyb, aby zaujal.
Já třeba běžně pročítám weby s přivřeným okem nad gramatickými chybami a pravopisem - protože, konec konců, nikdo nejsme dokonalí, a já uznávám, že i já mám určitě spoustu mezer a chyb.

A komentář číslo [26]: to vystihl za mě - každému se líbí něco jiného.

Apropos, souhlasím s tím, že nemusíme být Shakespeare, Exupéry a podobně. Myslím si, že když člověk do své práce dává srdce a kus sebe, určitě najde někoho, komu se jeho tvorba bude líbit :)

PS: díky za komentář :D

29 Skye Skye | Web | 18. dubna 2013 v 13:26 | Reagovat

Ano! Tvůj článek mi naprosto mluví z duše. A to natolik, že jsem se dokonce přinutila napsat tenhle komentář...což je vzhledem k tomu, jak nerada komentuju veci docela úspěch xD Ale to je fuk.
Jsem úplně alergická na lidi, kteří o sobě prohlašují, jaké jsou originály a přitom dělají úplně stejné věci, jako všichni ostatní. A co je nejhorší, občas se kvůli tomu povyšují nad ostatní. Znám pár takových...a jejich chování mě neuvěřitelně vytáčí. Kažá si sice může psát co chce, to ano, ale říkat, že je kvůli tomu, co dělá originál, je podle mě...přehnané, nepřirozené, divné...

30 nostradamus2013 nostradamus2013 | 18. dubna 2013 v 23:28 | Reagovat

Zdravím a musím s tím,co je v článku napsáno jen souhlasit a přidat ještě vlastní postřeh.Mnozí si totiž svými projevy na blogu dost ubližují.Když člověk např. dokáže udělat tři opravdu kuriozní hrubky v jedné větě (ano,i takové blogy jsem viděl),tak už se to ani na překlepy nedá svádět a potom už nikoho ani nezaujme příběh,byť by byl ,,originální,, ale jen se tiše zasmějí,proč si to ta blogerka / ten bloger třeba nenapíše nanečisto někam do Wordu a nenechá automaticky opravit ? :) Přeji hodně štěstí všem..hlavně těm s hrubkami v každé větě,ve škole ho asi při Češtině budou potřebovat :) ..a teď sám nevím,jestli jsem tu nenapáchal nějaké hrubky ...

31 Laň Laň | Web | 3. května 2013 v 15:12 | Reagovat

Originalita se stala mottem, každý chce být "jiný", "výjimečný". Bohužel se z toho stal takový kult, že prohlašovat o sobě, že je člověk originální, je svým způsobem hrozně neoriginální. To jen tak, na okraj. Článek je výstižný, s částmi souhlasím a s něčím zase ne, ale to je o názoru. Myšlenka je jasná: Chceme mít na výběr blogy, jejichž autoři píšou od srdce, podle svého a tak jak nejlépe umí, nekopírují milionkrát převzaté texty a přicházejí se zajímavými, novými nápady. Och, jaká rozkošná utopie. Třeba se jí někdy dožijeme.

32 víla víla | Web | 4. května 2013 v 19:18 | Reagovat

Přesně proto mám u sebe v představení psané, že jsem strašně obyčejná. Nejsem originální, psát mě baví, ale poslední dobou už to neumím. Vůbec. Snažím se po nikom neopičit a stejně najdu tisíc blogů, kde jsou stejné věci jako u mě. Styly psaní, které se nelíbí mně, se líbí jiným. A můj styl nesnese ani jeden češtinář. Ale nechci se jim zavděčit. Nebyla bych to ta neoriginální já. Byla bych to taková já, jakou si mě přejí oni.

33 Martanka Martanka | E-mail | 6. května 2013 v 16:20 | Reagovat

Né, že bych se tě chtěla nějak dotknout, jsem u tebe poprvé (a už si ani nepamatuju jak jsem se tu octla), ale ty také nejsi zrovna pisatel a píšeš to, co máš na srdci. A nezajímá tě, komu se to líbí nebo nelíbí, nikoho tu nedržíš. Nebo se snad pletu? ;) každý je jiný, každý má jiné představy a důležité je to, že se snaží. Buď časem pochopí, že to nikam nevede, nebo si to budou stále namlouvat ..... nebo se z nich něco stane, kdo ví :) ale nikdo tě nenutí to číst. Blogy byly, jsou a budou stále častěji. Před mnoha (uf a že opravdu mnoha) lety byly blogy spíše skladiště obrázků, teď už se blogaři alespoň snaží něco tvořit, i když se to každému nemusí líbit ;)

34 Kiwi Zelená Kiwi Zelená | E-mail | Web | 27. srpna 2013 v 20:21 | Reagovat

[1]: Tak s tebou souhlasím. Většina lidí si tvoří jen tak pro radost, když si přece zakládám blog, tak mi nejde jenom o to, přijít s něčím supernovým a nečekaně originálním. A někdy třeba, člověk nezná všechno, vytvoří něco, co už třeba vytvořeno bylo.
Já o sobě netvrdím, že jsem zrovna "přelomová", to ani omylem. Když si člověk prochází všechny ty blogy (a to ne zdaleka všechny!), dojde mu, že každý, kdo tvoří s nadšením má svoji vlastní stopu. I když dáš třídě lidí zpracovat stejné téma, každý to stejně zpracuje po svém. Nejsme přece všichni stejní. Jsem si jistá, že každý, kdo tomu něco ze sebe dá, vytvoří vlastní kousek originality. :-D Ale chápu vcelku, že tvůj původní záměr byl zřejmě odlišný... Ona ta znuděnost, když nacházíš pořád to samé, co tě nezaujme, by možná chtěla změnu prostředí. Buď jak buď, máš hezký blog.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama